petak, 6. veljače 2015.

može li dečko biti sramežljiviji od cure?

Super je on, dopisujemo se ove godine svaki dan. Ali zašto on još uvijek ne može ništa poduzeti uživo? Sviđam mu se jako, znam to, a i on to pokazuje veoma je očito. Moguće je zato što smo već par puta bili zajedno i jer je stvarno zaljubljen u mene? Mislim osoba koja nije zaljubljena u tebe do ušiju vjerojatno se ne bi i 3 put toliko trudila oko tebe. Ajde trenutno malo više napredujemo pošto smo razgovarali na telefon i preko onih glasovnih poruka, to je zapravo za njega  bilo dovoljno hrabro. Ali danas sjednem u busu kraj njega i jadnik sav je bio zbunjen, ja sam samo pitala mogu li sjesti, a on je bio sav zbunjen, nije mogao izustiti ni A. Malo sam se razočarala jer pa mislila sam da će moći barem nešto reći nije da smo neki stranci, ali ne znam, stvarno postoji li decko sramezljiviji od cure? Koliko puta se moras okrenuti i skupiti hrabrost, ja dobro to znam, ali njega ne shvacam. Mozda sam onda ja trebala nešto poduzeti? Možda još uvijek trebam hm... Eto ovo je post gdje sam vam postavila brdo pitanja nadam se da ćete mi moći odgovoriti bar na neka od njih hhh...

Broj komentara: 10:

  1. haha iks de ,neko je ranoranilica haha xd ,okej čim sam vidjela da je izašao novi post morala sam da nabacim komentar ,uuh,mnogo pitanja, ovako ja vjerujem da muškarci pate od toga da će biti odbijeni ili nešto naravno u tvom slučaju je to nešto drugo jer ste već 3 puta bili zajedno (jesam li dobro shvatila) i ne razumijem zašto je onda on i dalje tako sramežljiv ,ali možda je on osoba poput mene,meni je teže pričati s momcima koji su nekako ne mogu reći ,ne znam tačno objasniti ,koji su neozbiljni ali samo u određenom okruženju ,jednostavno postoji to nešto između što ti govori kako ćeš s kojom osobom biti ,ne možeš sa svakom osobom isto ,jer ja ,sam pravi primjer za to. jedan momak on faktički hoda za sve ijedom curom i svakoj se 'ulizuje' (ako bih mogla reći tako) ali sa mnom je to sve strogo ozbiljno ,jer ja ne volim baš takve osobe ,i onda on zna kako može sa mnom a kako ne ,vjerovatno je do toga,on već zna kakva si ti (ja tebe ne znam baš doobro da bih mogla reći ) ali vjerovatno mu treba još malo da se pogura da bi došao opet do tog samopouzdanja da bi došao do tebe ..evo jedan savjet (malo otrcan ali eto hahaxD) :reci mu nekada da je sladak ,ili da stvarno si sva sretna kada si u njegovom društvu ili tako nešto :D ok ? <3 haha nadam se da sam ti pomogla <333 sretno curo,navijam za vas <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe da zapravo i ja slicno razmisljam. Ma je bili smo skupa i vjerojatno je problem kaj sam ja svaki put prekinula i onda je sad on opet u strahu. E mozda bi to moglo pomoci hehe Hvala Emma ;*

      Izbriši
  2. Ovako... Ja sam u sličnom problemu i uspela sam da ga rešim. Rizikovala sam i upitala ga "Da li bi išao sa mnom u bioskop/kino?". On se nasmešio i prihvatio. Definitivno ne to bilo jedno čarobno veče. I evo posle skoro 3 meseca , još uvek smo u vezi. Moraš načiti prvi korak , jer od njega nema ništa. Budi hrabra i rizikuj. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma pitala sam ja vec njega. Samo mi nikak da se dogovorimo hah

      Izbriši
  3. Mislim da bi ti trebala da preuzmeš inicijativu ako je njega već toliko sramota. A to je sve uzrokovano mnooogo velikom količinom zaljubljenosti (u tebe). Verovatno i njega nervira kod sebe što se tako zbuni u tvom prisustvu, sigurno bi želeo da ispadne kul tip pred tobom ali jednostavno, desi se da se svakom omakne i ponese se glupo prema nekoj osobi..
    Sve u svemu, mislim da bi trebala otvoreno da pričaš s njim ako se već godinu dana dopisujete non-stop, a i još ste bili u vezi već jedanput. :)

    javljaj nam šta se desilo! :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej ma.nije godinu dana nek od kak je ova godina pocela znaci mjesec dana, al i prije smo si bili dobri heh
      Naravno da cu vam javit sve kaj se desi :)

      Izbriši
  4. Mislim da ti trebas prva uciniti nesto. Kao sto je Girly World rekla sve je to uzrokovalo velika kolicina zaljubljenosti. U potpunosti se slazem sa Girly :)
    Budi hrabra i zelim da to uspije :)
    I zelim da jos kazem da ti je blog super <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši