nedjelja, 15. veljače 2015.

oprostite što nisam robot

Znate onaj osjećaj kad vas ljudi tretiraju kao robota? Kao limenu kantu bez osjećaja? Eh dobrodošli u moj svijet jer mene tako gotovo svi tretiraju. Ali ne smeta mi to baš kod svih. Najviše mi to smeta kod moje mame. Znači ona mene smatra školskim robotom. Opremom koja bi ovu školu morala proći sve sa 5 bez obzira na moje probleme sa profesorima, probleme s gradivom i osjećajima, ukratko bez obzira na sve. Trebala bi po njenom učiti cijele dane i noći, nikad se ne dizati od knjige samo kako bi postigla najbolje rezultate je će mi tako kao biti ljepše i bolje u životu. Novci i učenje njoj se sve vrti oko toga, ostalo ju ne zanima. Uopće ju ne zanimaju moji osjećaji, koliko god ja bila jadna to mora da je zbog škole, sigurno sam pokupila još neku jedinicu i ona jedva čeka da se izviče na mene makar sam ja jadna i potištena i osjećam se užasno. Ja znam provesti i po cijeli dan plačući radi nje da bi mi ona došla u sobu i rekla ˝Pak se cmuljiš, nebu ti to pomoglo.˝ Ja sam jednostavno užasno osjećajna osoba i mene to sve toliko pogađa da vam ne mogu opisati. To sam očito naslijedila od tate, ne od nje. Jer moj tata je stvarno duša od čovjeka i svaka mu čast. Mama ima tonu problema svaki dan na koje se žali, a nikad ali nikad ne razmišlja o tuđim problemima. Nekada bi jednostavno htjela poludjeti,reći i ja imam osjećaje, bilo mi je lijepo s vama i otići nekud daleko gdje me nitko više ne bi našao ili poznavao. Ali ne mogu dok god ovisim o roditeljima što mrzim. Ove godine ću 18 i jedva čekam taj trenutak, bježat ću svako malo kad će mi tako nešto radit s izlikom imam 18, punoljetna sam sad. Ako su oni mogli toliko puta do sada meni reći nemaš još 18, moći ću to barem malo vratiti kad ću imati 18. Mami je najvažniji moj uspjeh u školi,a iskreno što je njoj to važnije, njoj u inat, meni je to sve manje važno. Ne kažem da mi nije važno ali ja u životu ne želim brdo novaca i školu od 1000 godina te diplomu za nekog doktora inžinjera. Ja samo želim biti sretna i ne želim brdo novaca, želim nekog tko će me voljeti i s kim ću provesti život. Naravno da želim i malo bolji posao jer za to sam se i mučila i slijedila svoje snove. Ali ne želim dobro plačen posao koji ću mrziti kao ona. Ako se već tako školujem želim posao koji ću voljeti i život u kojem ću uživati. Ja ne znam koji su vaši snovi i ambicije ali ja svoje mislim ispuniti koliko god to teško usprkos situaciji tj ratu koji vodim svakodnevno sa svojom mamom!

Broj komentara: 14:

  1. Iskreno, ne znam šta bih ti rekla i kako da te posavetujem, iako sam mlađa od tebe par godina. Razmišljaj na dobro. Ne dozvoli da ti uništi dan. Samo pomisli u sebi: "Neću da plačem! Zašto bih?" Po tvom blogu, koji pratim, mislim da si jedna dobra devojka koja zna šta će u životu. Samo sledi svoje snove i ne dozvoli da te, ne samo mama, već bilo ko, tako uvredi i iznervira da učiniš sebi neku glupost. Zapamti da neke osobe nisu vredne toga. Ali pazi da, kada jednog dana budeš imala svoju decu, ne budeš kod ona. Decu treba podržavati u njihovim ciljevima i željama. I tvoja mama želi da ti budeš školovana i da dobro živiš, iako to možda i ne izgleda tako. Ti si super!

    P.S. Novi post na mom blogu!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma necu ja sebi nista ucinit. Najgore kaj mogu je pobjec daleko odavde. Hvala ti. A znam da zeli dobro al mora nekad mislit i na osjecaje. A to da nebum ko ona davno sam ja vec sama sebi obecala

      Izbriši
    2. Ne razumem te samo u kom smislu mislis pobeci. Mozda i nije resenje pobesci u smislu da odes daleko a da se ne javis xD zvuci detinjasto. Samo kada napunis 18 godina pobegni u smislu da se odselis u neki svoj stan i sl.

      Izbriši
  2. Pa u tom smislu i mislim haha. Jedva cekam faks i zavrsetak gimnazije, a to ce bit sa 19 godina kad cu moci otici daleko negdje u svoj stan il neki dacki dom (y) naravno da cu se javljat o dolazit za vikend. A imam i ljudi odavde do kojih mi je stalo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mi verujes, sad mi je lakse xD Potpuno te razumem, jer i ja jedva cekam faks, da porastem i to...

      Izbriši
  3. eh ja s jedne strane jedva cekam a s druge strane samo zelim biti ponovo dijete haha :"D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takođe! Kada bi me neko pitao koliko bih volela sada da imam godina, dvomila bih se između 4 i 18! :D

      Izbriši
  4. Samo cu ti reci da mislis pozitivno.I blog ti je super,drugaciji.Inace obozavam da pisem dnevnik,a koliko sam skontala ovo je neka vrsta tvog dnevnika.
    Inace ja sam ona sa svjetlom na blogu haha xd.
    Samo trebas da pritisnes na onu lampu znas da pise molim vas upallite svjetlo da ictate moj blog,eh pored imas kao lampu i nanju pritisnii
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 hehe da jest jer ja blog vecinom pisem da istresem dušu. hehe znam da jesi :) a na mobu mi nema toga pa je oke haha a inace mi na kompu nikak nije htelo tu lampu upalit

      Izbriši
  5. slažem se s Milicom i ja bih sada željela imati 4 godine (i to ne samo zato što mi je to omiljeni broj ahahah xd ) ne nikako..stvarno ne bih znala šta reći,mogu reći da suosjećam ali opet ja nemam baš takvu situaciju ,ustvari kod mene je malo drugačija,...meni se ti činiš kao jako genijalna osoba ali iskreno mislim da tvoji rodiltelji ti misle valjda sve najbolje ..ja bih voljela zaista da mogu da ti nekako pomognem ali ne znam šta bih ti savjetovala,jer ..ovo je zaista situacija u kojoj ti moraš da odlučiš iako sam protiv toga da se tjera na nešto protiv nečije volje...možda bi trebala da pokušaš s njom da porazgovaraš,ako ne misliš na nju misli barem na svoga oca zamisli kako bi njemu slomilo srce kada bi ti postala bezbrižna.. i ako želiš slobodno možeš mi javiti da se nađemo na fb pa da se jedna drugoj istresemo sigurna sam da bi ti bilo bolje :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    budi jaka ,i dobro razmisli prije nego šta uradiš <333
    -emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heh, a sumnjam da odem da bi ja ikome slomila srce XD ja bi da imam 3 gahab meni su 3 bile tak zakon godine :"D ma pokusala sam ja 100 puta ne da se s njom.razgovarati mislim da al ja nemrem trpjeti njeno vikanje i ponizavanje mene. Ma kad treba ja se uvijek ovdje istresem heh al naravno da bibi rado s tobom razgovarala tak bezveeze dugo vec nismo ;)

      Izbriši
  6. sviđa mi se tvoj post i uopšte način razmišljanja.
    danas ti je to nažalost tako svi misle samo na sebe, a i ti moraš na sebe.
    Pusti šta drugi kažu ti znaš svoj put ! Samo naprijed :)

    OdgovoriIzbriši