četvrtak, 29. siječnja 2015.

zdrav čovjek ima 1000 želja, a bolestan samo 1 da ozdravi

Ovo je post posvećen mojoj prijateljici koja se bori sa teškom zločudnom bolesti zvanom rak. Ne možete vjerovati kako ste danas bolesni, a sutra već bam saznate da se borite za vlastiti život. Bila je normalna učenica koja i nije imala baš puno zdravstvenih problema. I najednom iz čista mira u školi samo se sagnula i nešto u kostima joj je puklo. Strašno! Uskoro se saznalo što je to nešto bilo, to je bila ta zločudna bolest, taj rak. Nismo mogli vjerovati, mi smo joj prijatelji, a nama je teško o svemu tome razmišljati i slušati, a zamislite kako je tek njoj koja to proživljava. Kao ššto sam i rekla u naslovu zdrav čovjek ima 1000 želja, a bolestan, pa tako i ona da ozdravi. Cura od 18 godina koja je tek počela živjeti može umrijeti. To bi svima nama bilo užasno teško prihvatiti. Ali mi imamo vjere i molimo se da sve bude dobro. Jer sada joj samo ta vjera može pomoći. Za kraj svima koji boluju od bilo kakve bolesti samo želim reći imajte vjere i držite se, vani postoje ljudi koji vas vole i također mole za vas.

4 komentara:

  1. #HOPE! okej već sam čula od tebe za ovaj slučaj,i stvarno mi je žao zbog nje,željela bih svima koji imaju takve probleme pomoći ali ja sam zapravo jedan čovjek protiv sudbine ,i iskreno sad mi dođe da plačem kada vidim ovo i pročitam ovaj tvoj post,mogu samo misliti kako je samo tebi <3 želim joj da sve preživi ,i da ako Bog da kroz život ide nasmijana <3 :*

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. #believe jer je to jace i od nade <3 meni isto uzasno :( ja bi isto svima htjela pomoci i ubija me to kaj nemrem a jos vise me ubija kad su to ovak moji prijatelji :(

      Izbriši
  2. Ovo je tako tužno i nadam se da će ozdraviti kao i svi ostali koji se bore za život <3 Molim se za njih i najtužnije mi je čuti/čitati o ovako mladim osobama koje boluju od ovakvih bolesti... Msm. da je nemoguće zamisliti da sutra ja mogu biti ta osoba, a danas nisam ni svjesna toga.... Ja mislim da je zdravlje zapravo sve što nam treba kako bismo živjeli život kakav želimo, jer nas ništa ne može zaustaviti- ljudi na nas mogu utjecati, ali samo ako im mi dopustimo... I samo bih voljela da drugima ovaj post i ovakve priče budu uzorne i da gledaju na život drugačije i da se više posvete sami sebi... Stvarno mi je žao tvoje prijateljice i nadam se da će joj biti bolje... Ne mogu zamisliti kako je tebi, jer je ti i poznaješ... <33333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravlje je najbitnije, ostalo sve mozemo sami postici ako to zelimo. Ja bi najradije svima pomogla ali nemrem :( svi mi se molimo i vjerujemo da ce njoj bit bolje <3

      Izbriši