nedjelja, 8. veljače 2015.

Valentinovo

Kad već svi pišu u zadnje dane o ovoj temi moram i ja. Prvo moram reći da ja obožavam ovu temu iako svako Valentinovo provedem sama. Ali meni je onaj ambijent taj dan nešto tako prekrasno. Vidjeti sve sretne ljude i parove, ali mi je najdraže kaj je sve crveno jer Helena voli crvenu i još mi je draže kaj su sve one fine čokolade na popustu pa si ih mogu taj dan više priuštiti. Hehe oke ne mogu vam ni kriti da ove godine se još više radujem tom danu jer mislim da ću zapravo imati s nekim ga proslavit. Ali to ću vam još javit kada se i ako se išta dogodi, ne želim si sada nabijati lažne nade. Meni je još super što je prije Valentinova petak 13 :D Mnogim ljudima je to najnesretniji dan na svijetu i ne znaju kaj bi sa sobom jer je došao taj pakleni petak 13, a meni je to najdraži dan u godini obično. Jer pa petak je, a Helena obožava petak. Mene uvijek nekako više brine onaj ponedjeljak 16 koji dođe nakon toga. Dobro, sad sam već i skrenula s teme. Moram ja pitati hoćete li vi biti s nekim za Valentinovo? Kako ćete vi provesti ovaj čudan dan? Kaj ja zapravo mislim o Valentinovu? Meni je to slatko i sve, ali malo su mi glupi svi ti silni darovi i to izjavljivanje ljubavi samo na Valentinovo jer kao što bi mnogi rekli kad nekoga voliš, voliš ga svih 365 dana u godini, a ne samo na Valentinovo. Ipak sladak je ovo praznik iz kojeg se može svašta saznati i savršena prilika da nekoga usrećite i kažete mu koliko ga volite. Zašto sam ga nazvala čudan dan Pa ja sam to nekako oduvijek smatrala čudnim danom zbog toga kaj svi nekako polude i ljudi, pa mačke vani, sad imam psa, zanima me hoće li i on poludjet na Valentinovo. I bez obzira imaju li nekog ili nemaju taj dan svi ljudi su sretni. Ja obožavam tu sreću i pozitivnu energiju koja se širi taj dan. Baš me zanima jeste li vi ikad bili tužni za Valentinovo ili tješili nekog tko je bio? Ja sad razmišljam i mislim da nisam nikad nikoga upoznala tko je bio tužan na Valentinovo. Mislila sam da ću na ovu temu imati puno više pisat ali sam sad zablokirala haha oprostite mi kaj nije post malo duži bit će slijedeći sigurno :D A sad želim čuti vaše odgovore što vi mislite o Valentinovu?

Voli vas sve,
-Helena

Broj komentara: 5:

  1. Dobar post!

    Zaprati me, uzvraćam!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. "sve one fine čokolade na popustu pa si ih mogu taj dan više priuštiti"-mogu ovo staviti pod tvoja i moja rečenica hahhaha xd.. okej meni je ovaj post genijalan,pa ja mislim da ću valentinvo sama proslaviti možda kupim svojoj sestri čokoladu i možda je onda na kraju ipak zajedno pojedemo jer ja neću moći odoljeti toj čokoladi koju sam joj kupila hahahah xd ,nego ,mislim da bi mogla upoznati jednu nesretnu osobu na valentinovo ,jer ću kao da gledam to ja biti ,hahah xd ne ozbiljno ovih dana vodim bitku sama sa sobom,pokušavam srediti svoj život ,iako je teško ispraviti ono što si već zabrljao ...et ja bih voljela više šta reći ali ostala sam bez inspiracije ,sorri ako se sjetim još čega napišem ti <333 -voli te emma <33 uživaj u valentinovu <3 :*
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh cokolade su zakon. E da dobra ideja kupit seki cokoldau isto pa i tu mogu ja pojest :3 ajoj a moze se sve popraviti <3 vjeruj Heleni moze <3 hvala hocu hih :*

      Izbriši
  3. Istina..ja cu proslavit svoj rod na valentinovo u pizzeriji pa ce mi biti zabavno ali opet neću imat nekog ko ce mi rec volim te xD ajoj koliko sam skuzila jedan petak mi je dobar drugi los znaci da ce mi na petak 13 bit los... i ja jako volim valentinovoo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wiiiii <3 a barem ce ti onda subota biti super haha :D

      Izbriši