utorak, 3. ožujka 2015.

etiketiranje

Jednom budeš užasno loš u nečemu i odmah si loš u svemu? Znate li vi taj osjećaj? Meni je toga više i previše. Ja neke predmete u školi stvarno volim, a neki mi naravno kao i svim ostalim baš nejdu i baš ih ne volim. Ali zato što mi ti određeni predmeti nejdu i imam lošije ocjene, pada i sve drugo. A zašto? Zato što si odmah etiketrian glupim i lijenim čim ti nešto nejde, ne znam kako je u vašim školama, ali u mojoj je to etiketiranje užasno. Kad imaš etiketu lošeg učenika imaš je kod svih profesora, a i učenika. Ja je imam i vjerujte mi to je nešto grozno. Ja se toliko trudim svima ugoditi i učim ko nenormalna za sve predmete, ali naravno kad si jednom etiketiran ko loš, onda si loš i ako slučajno postigneš nešto bolje, nije bolje sigurno si varao ili prepisao. Ja jedva čekam kad ću otići iz ove glupe škole etiketiranja i doći negdje na pošteno tlo gdje toga nema. Mislim zašto sam ja loša ako mi nejde matematika ili ne znam jednadžbe iz kenije? Tko još može znati sve i biti u svemu savršen. Ja znam da ja ne mogu!

Broj komentara: 13:

  1. Takođe me to jakoo nervira!!
    Samo obrati pažnju da se nekaže nejde nego ne ide! :)

    I na mom blogu je novi post!! :D
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene se kaže nejde jer sam ja iz hrvatskog zagorja heh

      Izbriši
    2. Aha izvini ja sam iz Srbije :D

      Izbriši
  2. Uhh dobro znam taj osijecaj:( no nisu svi isti! Svatko je bolji u necemu drugome:)

    lifestylebylucija.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka rec ti je na mestu, ali to te ceka u zivotu, bilo da ides u skolu li ne, ljudi su jednostavno takvi.
    Ukoliko pratis Pinkove zvezde, uradila sam intervju sa jednom, post mozes videti ovde. http://gospodjicamrvica.blogspot.com/2015/03/pinkove-zvezdice.html

    Pratite me, uzvracam. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ista situacija je bila i kod mene , bar što se tiče matematike i hemije. No , ja sam svim silama zapela i ne dozvoljavam sebi da dobijem manju ocenu od četvorke. I sada me nastavnice više ne smatraju lošim đakom. Ali ipak moraš izdržati i pokušaj da uživaš u svakom trenutku provedenom , jer će ti nedostajati sve ovo za nekoliko godina. :/

    P.S. Novi post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh vec meni osnovna nedostaje, a nekak sumnjam da ce mi srednja nedostajat

      Izbriši
  5. Vidila sam blogic u onoj staroj grupi i morala san odma posjetit:) Da meni je ovo stalno od 1. razreda srednje i iskreno ni ja se ne mogu više nosit s tim nekad mi prikipi sve.Novi blog mi je www.makeartnotlove.blogspot.com pa posjeti :))

    OdgovoriIzbriši
  6. heeeej <3 heej heeej sori što nsisam prije komala ,žao mi je nisam stigla uvijek ponekom komam ali nikad ne stignem do tebe ,evo sad sam tu ,i moram da priznam da je ovo isto moja situacija ,ja jesam dobar učenik ali kada pogriješim mrzim da mi kažu :zar je moguće? naravno da je moguće i ja griješim ,i isto tako ako negdje pogriješim i pokušam se popraviti onda me gledaju sumnjičavo. i sad čitam komentaar u kojem pišeš da ti nedostaje osnovna .i meni isto tako nedostaje ta osnovna voljela bih se tamo vratiti i sve ponovo preživjeti ,eh eh <3 :(
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    (izvini što više ne koomam ali sada se moram baciti na učenje biologije ,drži mi fige sutra )
    -emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ja sam razvalila biologiju neki dan. Tak da ako mogu ja mozes i ti :)

      Izbriši