nedjelja, 22. ožujka 2015.

prava ljubav

Vjerujete li vi u pravu ljubav? Da se prava ljubav može naći već u ovim godinama u kojima smo mi sad. Znam da će to zvučati ludo, ali ja vjerujem. Vjerujem da sam ju zapravo i pronašla. Jer ja imam tu jednu osobu zbog koje bi napravila doslovno sve i volim ju više od života i ne, ne šalim se. Pokušala sam ja svašta i bila sam s drugima, ali nikad nisam prestala misliti na njega. Sad ćete možda reći da je to prolazno. Ali nije, to traje već 4 godine i meni je do te osobe stvarno stalo. Možda ovakva razmišljanja jedne 17 godišnjakinje zvuče veoma ludo, ali ne zvuče li vam ludo i sva ona razmisljanja o samoubojstvima i spolnim odnosima osoba koje su stare kao ja ili čak mlađe? I možete vi meni reći što god želite, ali ja vjerujem da je samo jedna prava ljubav i da možda nismo uvijek sretni s njom i ne završimo s njom. Ali samo je jedna takva prava ljubav!

Broj komentara: 6:

  1. samo kratko ću reći : potpuno se slažem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv blog!
    http://book-corne.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaa kasnim!!
    Potpuno se slažem!! :D
    Zašto ljudi ne bi verovali u pravu ljubav?
    Ako neko oseća da ne može bez svog/svoje voljenog/voljene i da ga puno voli, zašto to ne bi bila prava ljubav??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja još više kasnim :˝D
      da točno, zašto ne prava ljubav dok si mlad, zašto ne bi vjerovali u to :D
      -Helena

      Izbriši