subota, 11. srpnja 2020.

poruka svim ženama koje misle da je ljubav najvažnija

Oduvijek sam sanjala o velikoj romansi, o savršenom dečku, o ljubavi koja bi za mene prešla more. Oduvijek sam mislila da je to mogučnost koja se svima pruža. Svi romantični filmovi te kao teenagera uvjere da to postoji i da ako si i najružnija osoba na svijetu, netko samo čeka da se zabije u tebe i opa zaljubi. U stvarnom životu, nažalost ne ide to tako. Imam 22 godine i nikad se nisam uvjerila u te romanse koje sam sanjala. Ne želim nikome rušiti snove, nipošto, snovi su nešto najljepše što imate, ali koncentrirajte se na snove koji su veći od ljubavi, pa ljubav ako dođe. Dečko koji ti se sviđa neće ti odjednom nakon sto godina prići i reči ti da mu se sviđaš, još manje onaj dečko koji govori sranja o tebi. Dečko koji te ne primjećuje, neće te ni primjetiti, dečko koji je idiot prema tebi, uvijek će biti idiot prema tebi, ništa se neće promijeniti jer ti sanjaš da je on u dubini duše dobar. Ako je on idiot prema tebi otopčetka, što još radiš opsjednuta njime? Ne zaslužuje tvoju pažnju. Nijedan dečko neće ti trčati u zagrljaj sam od sebe i koliko god se to nevjerojatno svima činilo i dečki se srame, više nego mi cure. Ako te dečko pita za van, za kavu, za pizzu, za šetnju, pristani, sviđaš mu se definitivno i trebalo mu je isto snage da ti to kaže koliko i tebi da si to išla pitati dečka koji se tebi sviđa. Pišem ovo iz ženske perspektive i straight sam osoba, pa znam kakva su moja iskustva, slobodno se ne složite sa mnom ili date svoje LGBTQ stavove, I'm all in for learning. Oke, skrečem malo s teme. Ne želim nikako zvučati negativno i rušiti nekome snove, ovo je iz moje perspektive, uvijek naravno možda postoje i sretne romantične ljubavne priče. Međutim, sudeći po mom iskustvu, dečko će ti priči ili kad je vani pijan, pa te se slijedeći dan neće ni sječati, takvog zaboravi odmah ili ćeš mu ti prići i onda moraš preuzeti incijativu, moraš pokrenuti nešto ako ti se sviđa jer vjeruj mi on neće. Ostala sam bez imena i brojeva toliko dečkiju baš zbog mog prijašnjeg stava, da će dečko prvi krenuti s poduzimanjem nečega. Neće. Borimo se da budemo slobodne, gromoglasne, hrabre žene, pa onda to i budimo. Preuzimimo incijativu, uzmimo stvar u svoje ruke. Možete vi čekati gospodina savršenog koliko hoćete, ali on ne dolazi. Dođite k njemu, priđite mu, možda zažalite, možda ne, tko zna. Ja sam puno puta zažalila, ali i dalje ne odustajem. Kad ste u vezi, nemojte se nadati da će on preskočiti brda i doline za vas, da će vas od nečega spasiti, neće, nije on Shrek. Shrek je dušica, human boy isn't. Oprostite na engleskim poštapalicama tu i tamo, duši anglista i germanista je teško pisati sve na hrvatskome, nakon što je navikla da stalno priča na stranom jeziku. Na kraju da vam svima velim moje žene. Mi smo jake i hrabre i možemo sve. Ako želimo muškarca, potražit ćemo ga. Ali najvažnije od svega, nedajte da vam ljubav bude prvi prioritet, nedajte da vam to bude najveći san. Vjerujte mi, nemojte samo čekati ljubav, ako treba, valjda će doći, ako ne, sve možeš sama. Koncentriraj se na svoje snove, think bigg, your career is important. Nemoj zaboraviti na sve oko sebe radi ljubavi.

Nema komentara:

Objavi komentar