četvrtak, 23. veljače 2017.

sve priče su istinite

Prvo nešto nevezano uz ovaj post, odlučila sam dvije stvari. Odlučila sam se vratiti na ovaj blog jer mi to jako fali i jer se jedino ovdje mogu ispucati sve moje misli, a drugo ja imam hrpu lijepih uspomena koje sam odlučila sastavljati u male bajke na drugom blogu koji ću kreirati isto na ovom računu, pa ćete ga lako moći pronaći ako želite.
 Nadam se da će bar netko od mojih prijašnjih pratitelja biti sretan što sam se vratila na blog. Ako ne, da će berem netko tu i tamo naići na moj blog i pročitati ga. Volim pisanje i volim kad ljudi čitaju ono što napišem, i naravno volim tu i tamo dobiti lijep komentar i kompliment, kao što i svi vole, jer Bože svi smo ljudi od krvi i mesa, svi to volimo zar ne? ;)

A sad da vas više ne gnajvim informacijama počet ću i ovaj novi post i novu eru mog bloga :D

U zadnje vrijeme sve više i više gledam i čitam stvari o nadnaravnim stvarima, kao što su vampiri, vještice, vukodlaci, sirene itd, I ne mogu si pomoći, a da se nekada ne zapitam, kako bi sve to netko mogao izmisliti?! Kako?
Svaki pisac piše iz svog iskustva i svaki pisac stavlja na papir ono što on vidi i osjeća. Oduvijek sam bila takvog mišljenja. A neke osobe i osobine mi se čine nemoguće za izmisliti. I nije mi jasno kako su osobine svih tih bića kod različitih pisaca uvijek iste, ako ne postoje, ako su samo piščeva mašta, zašto bi ostavili iste osobine ovih nadnaravnih bića.


Zapitate li se ikad otkuda i kako su ova bića stvorena? Tko ih je stvorio s točno tim osobinama, tko je vampirima dao da piju krv drugih ljudi ili vukodlacima da se pretvaraju samo na pun mjesec ili sirenama riblji rep.


Mogu li sve to biti samo metafore koje žive zauvijek ili je netko stvarno susreo ovakva bića?
Ljudi su se nekad bojali takvih bića, Je li to sve stvarno bilo bez razloga? Razmislite, koji su vaši strahovi, bojite li se nečega što ste vidjeli očima ili nečega za što ne znate da uopće postoji? Ja znam da se ja bojim stvari kojih sam svjesna i koje sam vidjela da se dogode svojim očima. Možda mi zato nije jasno kako sa ljudi boje nečega što ne postoji i je li to stvarno tako ili možda mi samo ne vidimo neka bića u našem svijetu jer se predobro skrivaju dok smo mi zaokupljeni svojim poslovima koje obavljamo kao obični ljudi, dok žurimo kroz grad da stignemo u školu, na faks, na posao. U svoj toj žurbi, mi ni ne razmišljamo o svijetu oko nas. Mislimo da znamo sve i da je sve onako kako nam se čini. Što ako nije? Što ako ovaj svijet krije još puno tajni koje ljudi jednostavno u svojoj prezaposlenosti ne stignu otkriti.



Možda i nije tako, možda i postoji skriveno objašnjenje za sve te nadnaravne stvari koje ja još nisam čula ili otkrila. Ali oduvijek mi je ovo bila zanimljiva tema i oduvijek sam se pitala otkud ljudima saznanja o takvim bićima. Ne danas, naravno, danas nam internet govori o svemu, već nekad, nekad kad sve što su ljudi imali bilo je papir i olovka.

Koliko su ova bića stvarna, koliko ne, na nama je da vjerujemo, da se pitamo i da otkrivamo.
Što vi mislite o tome, vjerujete li da postoji neko od nadnaravnih bića ili su stvarno sve priče istinite?


Nema komentara:

Objavi komentar