subota, 25. veljače 2017.

još uvijek zadrhtim

Danas, na točno današnji dan prošlo je 6 godina, 6 godina, a ja još uvijek zadrhtim na spomen njegova imena. Ja još uvijek ne mogu proči kraj njega hladne glave, a njegova poruka svaki me put dođe glave. Ne znam sjeća li se on svih naših trenutaka, kao što ih se ja sjećam, ne znam pamti li sve datume koje ja pamtim i čuva li sve slike koje je imao sa mnom. Nekako pretpostavljam da je odgovor na sva ta pitanja ne, ali ipak se volim nadati, I danas, čim mi se danas javio srce je brže zakucalo, moja nada se opet javila, nakon 6 godina, on opet odabere ovaj isti dan, možda ipak i on nešto pamti. Ne vjerujem previše u slučajnosti i iskreno se nadam da ovo nije bila jedna od njih. Barem bih ja voljela da nije. Meni na tisuće ljudi na svijetu može pričati loše o njemu, može se on prikazivati milijun puta u lošemu svijetlu,ali ja ću njega uvijek znati u dušu. On je osoba koju ja volim i oduvijek je bio, nisam se nikada bojala to priznati. Koliko god je boljelo i koliko god to još uvijek boli, peče i izgara u meni, ja ne mogu protiv sebe. Moje srce pripada njemu, oduvijek je pripadalo njemu i zauvijek će pripadati njemu. Da smo srodne duše, to se vidi iz aviona, ali vjerujte mi bolno je kad vaša srodna duša ne zna što osjeća i želi. Osoba pred kojom možeš biti totalno svoj, osoba čiji zagrljaj i osmijeh ti znače sve, osoba zbog koje bi i svoj život dala. Koliko god on bio udaljen ili distanciran, koliko god on tvrdio neke stvari, koliko god se opirao, vidim da je i on sretan sa mnom, jer kad osobi srce zakuca brže i osmijeh dobije novu dimenziju, tad je ta osoba istinski sretna. Dao mi je najljepše trenutke, zbog njega moj život ima smisla, zbog njega imam hrpu uspomena i još uvijek je on jedina osoba koja može izmamiti moj najiskreniji osmijeh od uha do uha. Zbog njega će moj život uvijek imati smisla i njega ne mogu i ne želim izgubiti.Čista dobrota i iskrenost pojave se samo kad je on blizu. Možete mi zadirati u sve, ali mog anđela ne dirajte!

Nema komentara:

Objavi komentar